هرکول چینی: تست و بررسی KMC T8 و کویر T2

هرکول چینی: تست و بررسی KMC T8 و کویر T2



در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در …

#هرکول #چینی #تست #بررسی #KMC #کویر

خرید لمینت دندان

بررسی خودرو

در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در …

[vid_tags]


Posted

in

by

Tags:

Comments

22 responses to “هرکول چینی: تست و بررسی KMC T8 و کویر T2”

  1. raman cheraqi Avatar

    لطفا بیشتر موتور بررسی کنید. ??❤️

  2. A ،n,Dollti Avatar

    عالی بود خسته نباشید
    ???

  3. ILYA Avatar

    چرا مثل جرمی کلارکسون کارای خنده دار نمی کنید با ماشین ها ؟ خیلی جذاب میشه و طرفداراتون بیشتر میشه???❤️?

  4. وحید ستار Avatar

    دستتون درد نکنه برنامتون عالی و کاربردیه??

  5. امیررضا دلیر Avatar

    بررسی لیفان 620 هم بزارید

  6. Abolfazl H.i Avatar

    مثل همیشه عالی?
    لطفاً کادنزا ۲۰۱۴ رو بررسی کنید.
    ممنون.

  7. حسین رستمی Avatar

    عالی بود. مثل همیشه.

  8. Mohammad reza Tajik cord Avatar

    یکی دیگه از ایراداش اینه که اتومات نیست

  9. jalal amininezhad Avatar

    چرا در مورد elx حرفی نزدید

  10. saman fight Avatar

    لطفا مقایسه کنید با هایلوکس با پیکاپ امیکو و………(منظور کنار هم هست )

  11. Alireza Nahali Avatar

    خسته نباشید خیلی عالی بود

  12. DANIAL Khodabakhshi Avatar

    تیوفایو روی ۲۰۶ بهتر کار میکنه

  13. DANIAL Khodabakhshi Avatar

    اس دی رو با پارس مقایسه میکردید بهتر بود

  14. DANIAL Khodabakhshi Avatar

    چراغای جلوش داخلش شبیه دنا پلاسه یعنی چراغاش با دنا پلاس یه جوره فقط بزرگ تر و خوشگل تره

  15. mohammad rostami Avatar

    نمیدونم بعد از 10 سال کیا کادنزا وارد شده چرا تا حالا بررسی نشده
    لطفا کیا کادنزا بیارید بررسی کنید
    اگه با تویوتا آریون مقایسه بکنید خیلی بهتر

  16. Kavyan Kh Avatar

    فیلمبرداری تون عالیه استودیوتون هم بهتره

  17. Mohammad and technology Avatar

    سنسور نور و باران،گرم کن و سرد کن،
    ای اس پی،ای اس ار،سانروف پانوراما،
    اینه گرم کن و تاشو برقی،
    بدرقه در درب منزل،
    کروز و اسپدلیمیتر،
    برف پاک کن فرمان راستی که بیشتر میشوره،
    چراغشور،
    دیسپلی تایپ سی که همه چی نشون میده،
    چراغ نقشه خوان،
    و باند های جی بی ال اصل امریکا
    ضبط اردی تری بزن ببین چیه کف میکنی
    اینه الکترومیک،صندلی برقی،
    تنظیم چراغ برقی،
    چراغ داشبورد،
    کیلومتر ۵ عقربه ارسی که دمای روغن هم نشون میده مثل ماشین های خارجی
    ایربگ پرده ای،ایربگ زانو،
    پاور ویندو،
    کولر برقی و دوال،
    دزدگیر تکسون که حتی اگه دزد برق باتری رو قطع کنه بازم دزدگیر میزنه باتری بکاپ داره و یه ایموبولایزر جدا هم داره برای ایمنی بیشتر،
    سنسور دنده عقب و جلو و بغل،
    بعد سر دسته برف پاک کن و چراغ دکمه داره که با فشار دادن اون دیسپلی عوض میشه و سنسور دما سنج و سنسور نور و باران فعال و غیرفعال میشه،
    سی دی چنجر هم داره با ۵تا جا سی دی داره،
    اگه سرعت به ۱۲۰ برسه الارم میده که میشه تنظیم کرد رو چه سرعتی،
    الادم نبستن کمربند سرنشین و راننده
    بازه چیز میزداره که یادم رفته ماشین خودم تک تو ایران و دنیا انقدر خفنه

  18. Mohammad and technology Avatar

    مردم نمی دونن واقعا ۲۰۶ چیه مثلا سر پیچ چپ مینکه نه اصلا مدل های اصلی چپ نمی کنن چون ای اس پی دارن و اکسل ارسی که همه اینا رو ۲۰۶ زیر سال ۹۰ قابل نصبه چون تو این مدل ها فقط اصلی هستن و اگر لیست اپشن ۲۰۶ نگاه کننین از بنز بیشتر داره از سنسور نور و باران بگیر تا موتور ارسی با اینکه ۱۷۵ اسبه و ۲۰۰۰ سی سی ولی باهاش بنز اس ۵۰۰.ماکسیما و زانتیا و غیره میشه گرفت
    و یه نکته جالب ۲۰۶
    ۲۵ سال قهرمان جهان در رالی هم بوده!

Leave a Reply