بند رخت آپارتمانی لسبو یکی از متفاوت ترین بند رخت هایی است که تا کنون دیده اید و برای انواع آپارتمان ها حتی آن هایی که تراس ندارند بسیار مناسب می باشد. این بند رخت ساخت ایران و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و از جنس آلیاژ آلومینیوم ضد زنگ با لایه ی ضد اشعه ماورای بنفش بوده که مقاومت در برابر پوسیدگی را دوچندان می نماید.

 

 

این مدل بر روی سقف نصب شده و اصلا وجود آن را در فضای خانه احساس نمی نمایید، در زمان نیاز آن را از طریق بند مخصوص به پایین آورده و لباس ها را روی آن پهن می نمایید و دوباره به سمت بالا حرکت می دهید.نصب آسان، پرده مخصوص، طراحی زیبا، قابلیت استفاده در سقف بالکن ها و استحکام بالا از دیگر ویژگی های این بند رخت آپارتمانی است.

 

 

بند رخت سقفی لسبو که فضایی حدود 0.8 * 1.7 متری را در سقف نیاز دارد، حاصل طراحی و اجرای کارشناسان داخلی کشور با بهره گیری از بالاترین سطح از دانش فنی کشورهای پیشرفته می باشد که با دارا بودن مشخصات و ویژگی های بسیار استثنایی، بسیاری از مشکلات خانواده ها را مرتفع نموده است.

 

 

بند رخت آپارتمانی و رخت آویز سقفی لسبو به عنوان یک ابزار ارزان قیمت می تواند بسیار مفید ویژه آپارتمان ها و اتاق های کوچک باشد.رخت اویزهای کنونی عموما زمینی بوده و مشکل اصلی آنها اشغال فضای داخلی خانه ها و بالکنها در حالت استفاده و عدم استفاده می باشد؛ اما رخت آویز سقفی لسبو علاوه بر استفاده بهینه از فضا چه در حالت استفاده و چه در حالت عدم استفاده بسیار مقرون به صرفه بوده و حتی نیاز به باز وبسته کردن نیز ندارد. ضمنا خشک کن لباس سقفی لسبو یا همان رخت آویز سقفی لسبو هیچ وقت زنگ نمی زند.

برای خرید بند رفخت سقفی اینجا کلیک کنید