تجاوز جنسی به زندانیان یمن + عکس

0
(0)
تجاوز جنسی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که حملات ائتلاف متجاوزعربستان سعودی و امارات متحده عربی به یمن ادامه دارد، خبرها حاکی از آزار جنسی زندانیان در یکی از بازداشت‌گاه‌های امارات در جنوب یمن است.

در ادامه انتشار خبرها مبنی بر زندان‌های مخوف امارات متحده عربی در یمن و شکنجه زندانیان، حالا خبری تازه درباره «تعرض و شکنجه جنسی» زندانیان توسط اماراتی‌ها منتشر شد.

پیشتر یک نهاد بین‌المللی اعلام کرد امارات در یمن به اقداماتی از قبیل شکنجه دست زده است. طبق برخی خبرها امارات 17 زندان سِری احداث و زندانیان را شکنجه می‌کند

در تازه‌ترین خبرها درباره زندان‌های اماراتی در یمن، یک رسانه مطرح آمریکایی به نقل از «چندین شاهد عینی»  از آزار و جنسی صدها زندانی در یک زندان امارات خبر داد.

در بخشی از این گزارش آمده که 15 زندانبان زندان «بئر احمد» در جنوب عدن، زندانیان را مجبور به برهنه شدن کردند و سپس آنها را مورد تعرض جنسی قرار دادند.

برخی از مردان زندانی از شدت وحشیگری زندانبانان اماراتی، چاره‌ای جز فریاد و گریه نداشتند. به گفته شاهدان، زندانبانان همچنین با سگ‌های وحشی، زندانیان را تهدید کرده‌اند.

زندانبانان اماراتی از روش‌های مختلف برای «شکنجه جنسی» زندانیان استفاده کردند.

به گفته این شاهدان، برخی زندانبانان به زندانیان تجاوز کرده و برخی دیگر از این اقدام شنیع فیلم گرفتند.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس، برخی از زندانیان توانستند دست نوشته‌هایی به بیرون از زندان بفرستند که محتوای آن شکنجه‌های جنسی و جسمی از سوی زندانبانان اماراتی است.

در یکی از دست نوشته‌ها، نوشته شده که زندانبانان اماراتی بعد از کتک کاری زندانیان، سر آنها را در آب فرو می‌برند.

بخوانید  زنان بی حجاب در ورزشگاه آزادی + عکس

 

منبع:خبرگزاری فارس

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Leave a Reply