گرانترین زمین دنیا

0
(0)

گرانترین زمین دنیا


گرانترین زمین دنیا
گرانترین زمین دنیا

گران‌ترین زمین‌های دنیا در چه کشورهایی قرار دارند؟ – نامه نیوز3 آگوست 2013 … اما گرانی زمین در بسیاری از شهرهای دنیا وجود دارد و تنها مختص یک یا چند شهر جهان نیست. در گزارشی که «فوربس» به تازگی منتشر کرده است به بررسی شهرهایی پرداخته که در آنها زمین قیمت بالایی دارد. نکته جالب‌توجه در این فهرست، صدرنشینی کشورهای آسیایی است.
گران‌ترین زمین‌ها در جهان – اقتصاد آنلاین21 فوریه 2017 … گزارشی براساس قیمت زمین در شهرهای مختلف جهان منتشر شد که گران ترین آن ها را رتبه بندی کرده است.
گران‌ترین شهرهای جهان از نظر قیمت مسکن کدامند؟ – ایسنا3 آوريل 2013 … نشریه اقتصادی فوربس در تازه‌ترین گزارش خود گران‌ترین شهرهای جهان را از نظر قیمت زمین و مسکن معرفی کرد که براین اساس شهر هنگ کنگ در صدر قرار گرفت.
گران ترین شهرهای جهان از نظر قیمت زمین و مسکن – شفقنا افغانستاننشریه اقتصادی فوربس در تازه‌ترین گزارش خود گران‌ترین شهرهای جهان را از نظر قیمت زمین و مسکن معرفی کرد که براین اساس شهر هنگ کنگ در صدر قرار گرفت.به گز…
رتبه 100 شهر جهان براساس قیمت مسکن – دنیای اقتصاد19 فوریه 20***** … دنیای اقتصاد – یک موسسه بین‌المللی، بازار مسکن 112 شهر در کشورهای مختلف جهان را بررسی کرده و این شهرها را برمبنای گران‌ترین تا ارزان‌ترین رتبه‌بندی کرده است. معیار این رتبه‌بندی، متوسط قیمت خانه‌هایی با مساحت 120 متر مربع در 9 ماه اول سال 2008 میلادی است و ارزش املاک در این تحقیق براساس نرخ دلار در 27 …
فروش گرانترین زمین جهان در هنگ کنگ – Sputnik Afghanistan17 مه 2017 … کمپنی ” Henderson Land Development ” قیمت ترین زمین جهان که در قلب هنگ کنگ موقعیت دارد، خریداری کرد.
گرانترین زمین جهان در هنک کنگ فروخته شد – Sputnik Iran17 مه 2017 … گرانترین زمین جهان در حراج دولتی هنگ کنگ با رکورد ۳ میلیارد دلار فروخته شد.

بخوانید  خرید میز اتو حصیری

گرانترین زمین دنیا

قیمت

گرانترین زمین دنیا گرانترين زمين دنيا گرانترین زمین جهان

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Leave a Reply