خرید کلمن تاشو جدید

0
(0)



کلمن تاشو آکاردئونی


کلمن تاشو

حمل فـوق العاده آسـان در گردش، سفر و …

قابلیـت جمع شدن و اشکال فضای کم

بسیار مقاوم و مستحکم

ظرفیت 7.5 لیتری

قیمت : 35000 تومان


وجود آب در گردش و سفر و حتی در خانه زمانی که آب شهری قطع شده است بسیار ضروری است. انواع مختلف کلمن ها وجود دارند که زمانی که به آنها نیازی نیست همواره دغدغه پیدا کردن جا برای آنها وجود دارد چرا که جای بسیار زیادی اشغال می کنند. کلمن تاشو عرضه شده در میهن استور بسیار کوچک بود و هر زمان که به آن نیازی نیست تا شده و حجم آن بسیار کوچک می شود. این کلمن بهترین همراه شما در سفرها و پیک نیک هاست تا بدون گرفتن فضای اضافی همواره از داشتن آب با خود لذت ببرید. ظرفیت این کلمن 7.5 لیتر می باشد.

قیمت : 35000 تومان


ویژگی های کلمن تاشو:
حمل فـوق العاده آسـان
– مناسب گردش و سفر
– قابلیـت جمع شدن
– عدم اشکال فـضا
– مقاوم و مستحکم
– ظرفیت 7.5 لیـتری


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ظرف آب تاشو ، ابتکاری نوین در طراحی ظروف حمل با ظرفیت 7.5 لیتر می باشد. تاشو بصورت آکاردئونی ساخته شده از مواد نو و بازیافت نشده مطابق با استانداردهای جهانی انعطاف پذیر و دارای استحکام زیاد دارای درب شیردار جهت استفاده راحت و آسان و صرفه جویی در مصرف آب مناسب برای نگه داری آب در سفر و طبیعت گردی مناسب برای نگهداری آب در اردوگاه های تفریحی و عملیاتی مناسب برای تامین آب امدادگران در عملیات امداد و نجات مناسب برای نگهداری آب در منازل، محل کار و اماکن عمومی مناسب برای نگهداری آب در اتومبیل در شرایط اضطراری

ارتفاع هنگام باز شدن 28 سانتیمتر
ارتفاع هنگام جمع شدن 10 سانتیمتر
حمل آسان
ظرفیت 7.5 لیتر
ساخته شده از پلاستیک با کیفیت بازیافت نشده

بخوانید  مقایسه کولر آبی و سیستم وی آر اف گرین





قیمت این محصول 35000 تومان

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Leave a Reply