ساخت سیکس پک شکم مدت کوتاه آقایان خانم ها

ماساژور شکمی سیکس پک ساز

این ماساژور شکمی دارای تکنولوژی تحریک الکتریکی عضله یا EMS می باشد.به این صورت که این فرکانس های ملایم به صورت ریتمیک و ملایم و با سیگنال های نزدیک به سیگنال مغز بطور مستقیم وارد ماهیچه شده و به آن قسمت از بدن که نصب کرده اید دستور چربی سوزی و فعالیت ماهیچه و عضله سازی را می دهد.بنابراین ماهیچه ابتدا چربی سوزی کرده و سپس شروع به ساخت عضله و تمرین بدن سازی میکند.

 

لینک خرید سیکس پک ساز

این دستگاه ۶ برنامه مختلف ماساژ دارد که به نسبت مناطق مختلف بدن و هدف شما از ماساژ می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. این دستگاه بسیار سبک و کوچک و قابل حمل بوده و به همین علت گستردگی استفاده و کاربرد بیشتری دارد چرا که می توانید آن را با خود هر جا برده و استفاده کنید.این دستگاه حرفه ای در همه جای جهان توسط ورزشکاران در باشگاه ها استفاده می شود.همچنین به علت راحتی پوشش شما میتوانید آن را حتی در محیط کار و خانه ی خود استفاده کنید.

این دستگاه شامل یک پدصفحه ای برای استفاده بر روی شکم و ساخت سیکس پک میباشد که ساخته شده از مواد پلیمری نرم با بالاترین کیفیت برای احساس خوب و ملایم بر روی پوست شما و مواد pvc سخت که دارای چسبندگی عالی بوده و از محلی که آن را نصب کردید تا زمان برداشتن پد توسط خود شما در مکان خود باقی میمانند.

شما می توانید پس از 6 الی 8 هفته استفاده ی مداوم ( 5 بار در هفته روزی 20 دقیقه) ماهیچه های خود را تقویت کرده و به اندام دلخواه خود برسید.

ویژگی های کلی:

شبیه ساز ورزش شکم

تحریک عضلات چربی سوز شکم و ساخت عضله

دارای فرکانس های نزدیک به فرکانس های بدن

اثر ساخت سیکس پک در طولانی مدت

بدون هیچ گونه آسیب رسانی به بدن

موارد منع و احتیاط مصرف:

برای کسانی که در بدن خود دارای وسایل اکتریکی پزشکی نظیر باتری قلب ،ضربان ساز و .. می باشند.

کسانی که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند.

اشخاص مبتلا به سرع یا تشنج.

در مورد خانمهای باردار و اشخاص دچار حساسیت های پوستی احتیاط شود.

در حین رانندگی استفاده نشود.

قیمت این محصول 200000 تومان

میوه و سبزیجات بیشتری مصرف کنید!

برنامه غذایی خود را با میوه و سبزی‌جات پر کنید تا کالری دریافتی کل کاهش یابد. میوه‌ها و سبزی‌جات مملو از مواد مغذی ضروری هستند و می‌توانند بدون افزودن کالری اضافی، نیازهای بدن شما برآورده و شما را سیر کنند. اگر بین وعده‌های غذایی گرسنه شدید، یک میان‌وعده سالم مانند موز، سیب یا هویج میل کنید.
حواس‌تان به کربوهیدرات‌ها باشد!

در حین تلاش برای ساختن سیکس پک، از کربوهیدرات‌های پیچیده سالم صرف‌ِنظر نکنید. خیلی اوقات ورزشکاران فکر می‌کنند کربوهیدرات برای کم کردن چربی بدن ممنوع است، اما این‌طور نیست و کربوهیدرات به‌خصوص انواع پیچیده آن، نقش مهمی در دوره‌های بدنسازی دارند.
فیبر کافی دریافت کنید

لینک خرید سیکس پک ساز!

غلات سرشار از فیبر هستند و برای عضلات شما مانند سوخت عمل می‌کنند. بنابراین در رژیم خود حتما نان سبوس‌دار، انواع ماکارونی، کینوا و برنج قهوه ای قرار دهید. شما می‌توانید روزی حدود ۱۷۰ گرم کربوهیدرات مصرف کنید که نیمی از این مقدار باید غلات کامل باشد.
از نوشیدن آب غافل نشوید!

به جای مصرف نوشیدنی‌های پر کالری، مقدار زیادی آب بنوشید. هیدراته ماندن برای سلامت کلی شما مهم است، به‌خصوص اگر ورزش حرفه‌ای انجام می‌دهید.

علاوه‌بر این، به جای آبمیوه، نوشابه و سایر نوشیدنی‌های پر کالری، آب بنوشید تا به کاهش چربی‌های بدن و نمایان شدن بیشتر پک‌های شکم‌تان کمک می‌کند.

به‌عنوان یک قاعده کلی، حداقل ۸ فنجان (۱۹۰۰ میلی لیتر) آب در روز مصرف کنید. به‌خاطر داشته باشید وقتی هوا گرم است و یا این‌که زیاد تمرین می‌کنید ، برای جبران تعریق، باید آب بیشتری بنوشید.
ویدیو تمرینات برای ساخت سریع سیکس پک شکم

در ویدئو زیر چندین تمرین مؤثر و مهم برای ساخت سیکس پک را معرفی می‌کنیم و آموزش می‌دهیم. این تمرینات برای آشنایی بیشتر شما با این تمرینات هست و باز هم تاکید می‌کنیم که هر کس باید برای رسیدن به نتیجه مطلوب خود، یک برنامه اختصاصی داشته باشد.

آیا سیکس پک برای بانوان خوب است؟

بسیاری از خانم‌ها هم دوست دارند شکم شش تکه داشته باشند، اما آیا دست یافتنی است؟ بله امکان پذیر است! اما برای بانوان کار کمی سخت است؛ زیرا بدن زنان به‌طور طبیعی چربی بیشتری دارد (به دلیل ماهیت و نوع فیزیولوژی زنانه) و به این چربی بیشتر هم نیازمند است.

کاهش چربی زیر ۱۵ درصد برای زنان مشکل‌تر و حتی گاهی خطرناک‌ است. کاهش چربی بدن تا زیر ۱۵٪ باعث می‌شود تا نظم فیزیولوژی بدن بانوان بهم بخورد و گاهی عملکرد هورمون‌های بدنشان را با اختلال روبه‌رو ‌کند.

یکی از رایج‌ترین اثرات کاهش خیلی زیاد چربی بدن در زنان، آمنوره (قطع قاعدگی) است. همچنین این موضوع زنان را در معرض پوکی استخوان بیشتری قرار می‌دهد، اما غیر از مواردی که برای داشتن شکم شش تکه اشاره کردیم، افزایش چربی سوزی بدن باعث می‌شود بافت سینه زنانه آب شود. احتمالا این موضوع خوشایند بانوان نباشد.

در نهایت این شما به‌عنوان یک بانو هستید که تصمیم می‌گیرید برای نمایان شدن سیکس پک های خود تلاش کنید یا نه؛ در این مقاله فقط از شرایط آن برایتان نام بردیم

لینک خرید سیکس پک ساز.

سیکس پک سریع در خانه
, سیکس پک به فارسی
, سیکس پک به انگلیسی
, سیکس پک دخترونه
, سیکس پک پسرونه
, سیکس پک یک ماهه دخترانه
, سیکس پک در یک ساعت
, سیکس پک به ترکی استانبولی
, سیکس پک دخترونه در خانه
, سیکس پک چیست
, ژست سیکس پک
, تزریق ژل سیکس پک
, صبحانه سیکس پک
, صدای سیکس پک
, سیکس پک محمد صلاح
, تلفظ صحیح سیکس پک
, روش صحیح سیکس پک
, ایا ایفون سیکس ضد اب است
, سیکس پک چقدر طول میکشه
, طراحی سیکس پک با مداد
, طنز سیکس پک
, طریقه سیکس پک
, طرفداری سیکس پک
, سیکس پک طارمی
, سیکس پک چقدر طول میکشد
, سیکس پک مهدی طارمی
, لباس طرح سیکس پک
, تیشرت طرح سیکس پک
, برنامه غذایی سیکس پک در سی روز
, رژیم غذایی سیکس پک
, برنامه غذایی سیکس پک
, کیف غذا سیکس پک
, مواد غذایی سیکس پک
, سیکس پک شکیب غلامی
, قیمت سیکس اس پلاس 128
, قرص سیکس مینا چیست
, قیمت سیکس ایفون
, گوشی اپل سیکس قیمت
, قیمت سیکس پک مصنوعی
, قرص سیکس ۲۰۰
, قرص سیکس فلکس
, قیمت سیکس پلاس
, قرص سیکس 100
, قیمت سیکس اس دست دوم
, سیکس ناین سیکس پک تتلو دانلود
, سیکس ناین رپر
, سیکس ناین به انگلیسی
, سیکس ناین کیست
, سیکس ناین سیکس پک تتلو
, سیکس ناین خواننده
, سیکس ناین بهزاد لیتو

لینک خرید سیکس پک ساز

سیکس ناین اهل کجاست